Email Marketing

Newsletters

Email Marketing


Το email marketing είναι ένα μέσο που επιτρέπει την άμεση επαφή με τους επισκέπτες σας

Τι είναι το email marketing; Τι σημαίνει newsletter;

   Email marketing είναι ο τρόπος προώθησης αγαθών ή υπηρεσιών μέσω email. Το μέσο προσέγγισης του υποψήφιου ενδιαφερομένου, δηλαδή, είναι το γνωστό σε όλους email. Κάθε τέτοιο email που αποστέλλεται προς πιθανούς ενδιαφερόμενους είναι ένα newsletter. Τα newsletters αποστέλλονται από εταιρείες σε υπάρχοντες πελάτες, για να τους ενημερώσουν σχετικά με νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, αλλά και για να ενδυναμώσουν τη σχέση μαζί τους. Ακόμη, αποστέλλονται προς ανθρώπους και εταιρείες, που δεν είναι ακόμη πελάτες αλλά με τους οποίους υπάρχει αυτή η προοπτική μελλοντικής συνεργασίας.

Γιατί να στέλνουμε newsletters;

  • Στέλνουμε newsletters για να αυξήσουμε τις πωλήσεις
  • Αλλά πώς γίνεται να το καταφέρουμε αυτό;

Ενημέρωση πελατών για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες

Με ένα newsletter μπορούμε να ενημερώνουμε άμεσα το υπάρχον πελατολόγιό μας για νέα προϊόντα και νέες υπηρεσίες που παρέχουμε.

Αυτό επιτυγχάνεται:

  • με την ταχύτητα ενός email
  • με την πληρότητα περιεχομένου που αυτό μας δίνει (κείμενα, εικόνες, μενού κοκ)
  • με τις σωστές ανακατευθύνσεις στην ιστοσελίδα του πελάτη

Ενδυνάμωση σχέσεων με το πελατολόγιό μας

   Στέλνοντας τακτικά newsletters στους πελάτες μας, που έχουν επιλέξει να τα λαμβάνουν, σταθεροποιούμε και ενδυναμώνουμε τη σχέση μας μαζί τους. Οι πελάτες μας εμπεδώνουν σιγά-σιγά την εταιρική μας ταυτότητα και μαθαίνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας μέσα από μια σχέση εμπιστοσύνης.

Εύρεση νέου πελατολογίου

   Αν και αυτός ο τρόπος προσέγγισης βρίσκεται στα όρια της νομιμότητας του ευρωπαϊκού δικαίου (spam), δεν παύει να είναι μια οδός εύρεσης νέου πελατολογίου. Αποστέλλοντας δηλαδή κανείς μαζικά ενημερωτικά emails προσεγγίζει ανθρώπους και εταιρείες που δε θα μπορούσε διαφορετικά ούτε να βρει ούτε να πλησιάσει εμπορικά.

Χαμηλό κόστος

   Η αποστολή ενός newsletter συνοδεύεται από χαμηλό κόστος. Ανάλογα με τον όγκο των παραληπτών και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται (κατά πόσο αυτός είναι αυτοματοποιημένος η μη) μπορεί να κοστίσει από τίποτε μέχρι μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες ευρώ.