Αναπόσπαστο κομμάτι του Στρατηγικού και Επιχειρησιακού Σχεδιασμού είναι η βαθιά γνώση της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση. Η μελέτη και παρακολούθηση της αγοράς, επιτυγχάνεται μέσα από τεχνικές και μεθόδους οι οποίες αφορούν αφενός στην ανάλυση δευτερογενών δεδομένων (μελέτες, δημοσιεύσεις κ.λ.π.) και αφετέρου στην εξέταση πρωτογενών δεδομένων με την υλοποίηση ποιοτικών και ποσοτικών ερευνών αγοράς.
Στόχος των ερευνών είναι να παρέχουν μια αντικειμενική πληροφόρηση και να καθιστούν εφικτή την αποτύπωση των τάσεων της αγοράς, των αναγκών των πελατών, των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των ανταγωνιστών και τελικά, να αποτελούν ένα αξιόπιστο εργαλείο εκτίμησης του εξωτερικού επιχειρησιακού περιβάλλοντος.
Η έρευνα αγοράς είναι ουσιαστικά μια φωτογραφία της αγοράς που θέτουμε σαν στόχο. Μέσω της έρευνας ανακαλύπτουμε το μέγεθος της αγοράς, κατά πόσο μπορούμε να εισέλθουμε στην αγορά αυτή, πόσοι πολλοί και πόσο μεγάλοι είναι οι ανταγωνιστές μας και κατά πόσο μπορούμε εμείς να ξεχωρήσουμε και να αποσπάσουμε το ποσοστό των πελατών που μας ενδιαφέρει.
Η έρευνα αγοράς είναι βασικό συστατικό για την ανάπτυξη και προώθηση μιας ιστοσελίδας αφού αποτελεί τον κατευθυντήριο άξονα στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας για να κατανοήσουμε ποιές επιχειρηματικές ευκαιριές θα πρέπει να αξιοποιήσουμε.
Πως λοιπόν μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση μου η έρευνα αγοράς; Απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις, για κάθε project που αναλαμβάνουμε, σχεδιάζουμε με τα καταλληλότερα κριτήρια την ιστοσελίδα σας και είμαστε σε θέση να σας βοηθήσουμε με τις προτάσεις μας, να γίνετε καλύτεροι σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων σας.